CSU
Ανακαλύψτε τον κόσμο της επιστήμης των υπολογιστών μέσα από πρακτικές δραστηριότητες και παιχνίδια.
- Βάφοντας αβγά με αλγορίθμους (Διαμαντοπούλου, 2019)
- Αλγόριθμος- Εντολές πορείας.
- Η δομή επιλογής αλγορίθμου χωρίς τη χρήση υπολογιστή στο Νηπιαγωγείο.
- Η διδασκαλία των βασικών αρχών του οπτικού προγραμματισμού: δομή ακολουθίας εντολών & επανάληψης για τη δημιουργία ενός κώδικα.
- Αλγόριθμοι στον παιδικό σταθμό.
- Προγραμματισμός: εντολές πορείας, έλεγχος πορείας, εφαρμογή της εντολής και αποσφαλμάτωση.
- Διδασκαλία προγραμματισμού πορείας και αποσφαλμάτωσης κώδικα σε παιδιά δημοτικού, χωρίς την χρήση υπολογιστή.
- Προγραμματισμός- κωδικοποίηση (coding), εντολές πορείας (algorithm), ακολουθία (sequence)και εντοπισμός σφαλμάτων (debugging) χωρίς τη χρήση υπολογιστή.
- Προγραμματισμός χωρίς τη χρήση υπολογιστή.
- Δημιουργία γλώσσας προγραμματισμού.
- Προγραμματισμός στο Νηπιαγωγείο (δημιουργία και χρήση αλγορίθμου)
- Μαθαίνοντας τους αλγόριθμους μέσα από τα origami.
- Αλγόριθμος ταξινόμησης – insertion sort.
- Διδάσκοντας Ηλεκτρονικό Υπολογιστή χωρίς τη χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.
- Αλγόριθμοι και Αποσφαλμάτωση.
- Εντολές Πορείας- Προγραμματισμός/ Δημιουργία κώδικα-Αποσφαλμάτωση (Debugging).
- Η έννοια του αλγόριθμου στην καθημερινή μας ζωή μέσω της λογικής CSU σε μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού.
- Βάφοντας αβγά με αλγορίθμους.
- Η έννοια των αλγόριθμων.
- Προστασία Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Antivirus-Firewall)- Ιοί
- Διδάσκοντας κρυπτογραφία μέσω του κώδικα Καίσαρα σε παιδιά δημοτικού, χωρίς τη χρήση Υπολογιστή
- Διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Κρυπτογραφίας στο πλαίσιο της Ασφάλειας Δικτύου χωρίς τη χρήση Υπολογιστή
- Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων (Databases)
- Διδάσκοντας την έννοια της Διαχείρισης Αρχείων σε παιδιά Νηπιαγωγείου, χωρίς τη χρήση Υπολογιστή
- Διδασκαλία αναζήτησης αρχείου και τακτοποίησης του σε φάκελο σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
- Διδάσκοντας την έννοια της ταξινόμησης των αρχείων στον υπολογιστή σε παιδιά νηπιαγωγείου, χωρίς τη χρήση υπολογιστή.
- Διαχωρισμός, κατανομή και ταξινόμηση διαφορετικού τύπου αρχείων σε φακέλους
- Διαχείριση αρχείων στο Δημοτικό Σχολείο.
- Δομές δεδομένων- Στοίβα και ουρά- “Ποιο θα φύγει πρώτο;”
- ‘Τα χρωματιστά πιάτα’
- Διδασκαλία συμπίεσης κειμένου – Πες το αλλιώς!
- Διδάσκοντας σε μαθητές Δημοτικού με ΔΑΦ την δημιουργία φακέλου και τα δίκτυα ταξινόμησης
- Διαδοχικά φύλλα στυλ/ μορφοποίησης (CSS- Cascading StyleSheets)- Μορφοποίηση ιστοσελίδας HTML (σήμανση υπερκειμένου).
- Διδάσκοντας την έννοια του Τοπικού Δικτύου Υπολογιστών (LAN) σε παιδιά νηπιαγωγείου, χωρίς τη χρήση Υπολογιστή (Δαγλά, 2019)
- Η χρήση της δυφιακής μάσκας (bitmask) για την αναγνώριση κεφαλαίων και πεζών γραμμάτων του κώδικα ASCII από τον υπολογιστή.
- Διδασκαλία δυαδικών ψηφίων σε παιδιά Γυμνασίου
- «Αναπαράσταση και κωδικοποίηση της πληροφορίας στον ηλεκτρονικό υπολογιστή με βάση το δυαδικό σύστημα αρίθμησης»
- Μέτρα τις κουκίδες – Οι δυαδικοί αριθμοί
- Διδασκαλία των δυαδικών ψηφίων, χωρίς τη χρήση υπολογιστή
- Διδασκαλία των λογικών πυλών (πυλών αληθείας) σε παιδιά Δ’ Δημοτικού, χωρίς χρήση Υπολογιστή.
- Διδάσκοντας τις βασικές πράξεις του Λογικού Προγραμματισμού σε παιδιά Γ Γυμνασίου, χωρίς τη χρήση υπολογιστή μέσω της επίλυσης ενός γρίφου
- Διδάσκοντας το Εσωτερικό του Υπολογιστή, χωρίς τη χρήση Υπολογιστή
- Διδασκαλία της εισαγωγής σχημάτων από τη γραμμή εργαλείων σχεδίασης στο Word σε μαθητές Νηπιαγωγείου χωρίς τη χρήση υπολογιστή.
- Διδασκαλία της έννοιας των PIXEL σε παιδιά νηπιαγωγείου χωρίς την χρήση υπολογιστή
- Διδάσκοντας την αναπαράσταση ασπρόμαυρων εικόνων σε παιδιά δευτέρας δημοτικού, χωρίς τη χρήση Υπολογιστή
- Pixel Art Unplugged
- Η Αναπαράσταση των Εικόνων
- Αλγοριθμική μουσική σύνθεση και Μαρκοβιανά μοντέλα.
- Διδακτική Παρέμβαση για την διδασκαλία της «Ταξινόμησης Δικτύων» του Υπολογιστή, χωρίς χρήση Υπολογιστή.
- Διδάσκοντας σε μαθητές Δημοτικού με ΔΑΦ την δημιουργία φακέλου και τα δίκτυα ταξινόμησης
- Εισαγωγή στους αλγόριθμους Μηχανικής Μάθησης, Clustering και Decision Trees χωρίς χρήση Υπολογιστή.